Sociální sítě výrazně omezují nebo zakazují reklamu na kryptoměny

Jsou kontroverzním platidlem samy o sobě, a i přes jejich poměrně stabilní popularitu mezi miliony nadšenců po celém světě se jim nedostává takové reklamy, jakou se mohou pochlubit jiné „systémy“, které podporují bezhotovostní virtuální platební styk – platební karty. Každá platební karta je pochopitelně jen prostředníkem k bankovnímu účtu, ale v principu je svým způsobem virtuálním platidlem. Zkrátka, kartou zaplatíte dnes téměř všude, od nákupu spotřebního zboží, přes lyžařské skipasy, konče vstupenkami na fotbalový zápas. Dokonce vám karta stačí i pro transakce na některých úřadech.
finanční bohatství
Otázkou je, jak vlastně platidla správně chápat. Ta bankovní jsou kryta státními aktivy, vklady jsou pojištěny a prozatím, řekněme – prozatím jsou stále v oběhu ve formě papírových bankovek a kovových mincí. Virtuální kryptoměny jsou skutečně jen virtuální, jejich hodnota kolísá jak aprílové počasí, ale zaplatit s nimi můžete dokonce už i v některých českých e-shopech.
Jak to bude s virtuální měnou do budoucna, nikdo nedokáže odhadnout. Jisté však je, že se od těchto komodit začínají distancovat sociální sítě a společnost Google.
kožená peněženka

Opatření omezit reklamu vyhlašuje i Twitter

K Facebooku a Google se nyní připojí i Twitter. Důvodem jsou rizika pro některé investory, a to buď formou různých podvodných aktivit, nebo velkých finančních ztrát. Twitter plánuje zakázat reklamu na virtuální mince, bude se to týkat propagace dárcovství, těžby, prodeje této měny, a také specifických služeb – kryptopeněženek, které umožňují tok platidel po síti. Reklama také výrazně omezí burzy virtuálních peněz. Twitter se rozhodl pro tento krok, jakožto následovatel Facebooku, který něco podobného spustil již během února 2018.
mince kovové
Odborníci z oblasti finančnictví sice varují před nevyzpytatelností virtuálních mincí, nicméně skupina G20, jež zahrnuje dvacet ekonomicky nejvyspělejších států světa, se nedokázala dohodnout, jakým způsobem na kryptoměny vlastně efektivně dohlížet.

Sociální sítě výrazně omezují nebo zakazují reklamu na kryptoměny
Ohodnoťte příspěvek