Sociální sítě výrazně omezují nebo zakazují reklamu na kryptoměny

Jsou kontroverzním platidlem samy o sobě, a i přes jejich poměrně stabilní popularitu mezi miliony nadšenců po celém světě se jim nedostává takové reklamy, jakou se mohou pochlubit jiné „systémy“, které podporují bezhotovostní virtuální platební styk – platební karty. Každá platební karta je pochopitelně jen prostředníkem k bankovnímu účtu, ale v principu je svým způsobem virtuálním platidlem. Zkrátka, kartou zaplatíte dnes téměř všude, od nákupu spotřebního zboží, přes lyžařské skipasy, konče vstupenkami na fotbalový zápas. Dokonce vám karta stačí i pro transakce na některých úřadech.
finanční bohatství
Otázkou je, jak vlastně platidla správně chápat. Ta bankovní jsou kryta státními aktivy, vklady jsou pojištěny a prozatím, řekněme – prozatím jsou stále v oběhu ve formě papírových bankovek a kovových mincí. Virtuální kryptoměny jsou skutečně jen virtuální, jejich hodnota kolísá jak aprílové počasí, ale zaplatit s nimi můžete dokonce už i v některých českých e-shopech.
Jak to bude s virtuální měnou do budoucna, nikdo nedokáže odhadnout. Jisté však je, že se od těchto komodit začínají distancovat sociální sítě a společnost Google.
kožená peněženka