Být vidět není tak snadné
Každé firmě je dnes doporučováno, aby si založila svou vlastní webovou stránku. Sníží to její náklady, mnohonásobně zvýší generované zisky a přiláká nespočet nových zákazníků. Zní to jako snový startovač našeho podnikání. V internetu a webu obecně je však velký byznys a mnoho peněz. Ne každý se tak chce podělit o to jak získat ten nejlepší web, co na stránky vkládat a jak přilákat zákazníka.
Většinou jsou tyto informace velice ceněny, jelikož právě propagace dnes v mnoha směrech rozhoduje. Většina firem však dnes web stále nemá, a pokud ano nejde o nic převratného. Často její hlavní stránky najdeme na hostující doméně, kde jsou umístěny nevhodné reklamy a samotná stránka také nevypadá příliš vábně.
To nepůsobí příliš profesionálně a atraktivně což rozhodně nemůže mít za následek nárůst počtu zákazníků. Stránky však samy o sobě nestačí. Často omílaný pojem je v poslední době SEO, tedy Search Engine Optimalization. To je pro mnohé velice vzdálený pojem, který by měl být v rukách pouze marketingových agentur. Ale opak je pravdou, tyto techniky by měl ovládat každý z nás, jelikož nejde o nic složitého ani převratného a maximálně to zvýší viditelnost naší firmy na daném trhu.
A o co vlastně jde? Je to jednoduché, pokud tento pojem volně přeložíme, jde o optimalizaci webového prohlížení. Většina uživatelů je dnes na internetu, a proto je stěžejní, abychom tam byli také my. Následně potencionální zákazníci vyhledávají přes webové vyhledávače, jako jsou Google, Seznam nebo Yahoo. Ty na základě klíčových slov vygenerují ten nejrelevantnější obsah.
Našim cílem jako firmy je nacpat do našich obsahů webových stránek co nejvíce těchto klíčových slov abychom zapříčinili, že právě naše stránka se ve vyhledávání bude zobrazovat nejčastěji. To nám může pomoct v mnoha směrech. Nejen, že můžeme přilákat nové zákazníky, kteří nám vygenerují mnohonásobně vyšší zisky, ale také můžeme umístit na náš web placenou reklamu od inzerenta, která nám vydělá další potřebné finance, které můžeme poté uplatnit.